جمعه، اردیبهشت ۳۰، ۱۳۹۰

نیکی کریمی و نشست تخصصی در جشنواره فیلم شهر

نیکی کریمی که داوری بخش فیلم های کوتاه جشنواره فیلم شهر را به عهده دارد در نشست تخصصی با موضوع شهری انسانی برای انسان شهری شرکت کرد.

به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم شهر و خبرگزاری پانا این نشست تخصصی با حضور نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینما ،مازیار میری کارگردان سینما،عبدالرضا کاهانی کارگردان و امیر پوریا منتقد سینما،در پردیس سینمایی ملت برگزار شد .

به نقل از این گزارش نیکی کریمی در این نشست با اشاره به فیلم سوت پایان ،گفت با ساخت این اثر به دنبال بیان دغدغه هایم از جامعه و شهر بودم،البته نگاه من به این شهر می تواند با دیدگاه هر کارگردان دیگری متفاوت باشد.



نیکی کریمی فیلم هایی مانند شب قوزی و ساخته های ابراهیم گلستان را نمونه کاملی از فیلم شهری دانست و گفت سینمای امروز به دلیل خط قرمزهایی که برای لوکیشن های داخلی ایجاد شده،عموما در خیابان ها می گذرند،اما ایا به همین نسبت می توانیم مشکلاتی که در جای جای شهر ما نهفته است را بیان کنیم .

به نقل از گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم شهر نیکی کریمی در بخش های دیگری از حرف هایش به داوری بخش فیلم های کوتاه اشاره می کند و بیشتر اثار را فیلم هایی با نگاه تلخ و روابط پیچیده ای که مربوط به تجربیات خودشان است ،می داند.

نیکی کریمی در رابطه با مشکلاتی که در اینده فیلمسازان جوان با ان برخورد خواهند داشت گفت معتقدم نسل اینده سینما با ایده های نو و متفاوتی که دارند به هیچ عنوان نمی توانند سفارشی ساز شوند.

مازیار میری کارگردان فیلم کتاب قانون،عبدالرضا کاهانی کارگردان فیلم هیچ و امیر پوریا منتقد سینما هم مطالب جالبی درباره ی موضوع مورد نظر گفته اند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر