چهارشنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۹۱

خیزش موج ها

امشب بارسلونا مقابل چلسی در مجموع نتیجه ی بازی رفت و برگشت از رفتن به فینال جام باشگاه های اروپا باز ماند ،شاید با اختلاف امتیازی که با رئال مادرید در لیگ اسپانیا دارد جام لالیگا را هم به رقیب دیرینه واگذار کند ،طعم تلخ شکست این روزها با بارسلونای همیشه پیروز همراه شده ،ولی به نظرم زیبایی فوتبال به همین نشیب و فراز هاست به همین افت و خیزها ،شاید امشب شب دوستداران بازی چلسی بود و از همه مهمتر شب فوتبال با همه ی جذابیت ها و حس خاصی که دارد ،بارسای قهرمان به فینال نرسید ولی این پایان راه نیست نه برای تیم محبوب بارسلونا نه برای فینال زیبایی که دو تیم دیگر برگزار خواهند کرد .


شکست ،شکست من ،همراه دلاور من
تو سرودهای من را خواهی شنید و فریادهای مرا و سکوت های مرا
و هیچ کس جز تو با من سخن نخواهد گفت از تپش بال ها و خیزش موج ها
و از کوه هایی که شباهنگام می سوزند و تنها تویی که از شیب صخره ی روح من بالا می ایی ...  پیامبر و دیوانه اثر جبران خلیل جبران ترجمه نجف دریابندری 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر