شنبه، آذر ۰۹، ۱۳۹۲

گفتگوی هنرمندان ایران و ستارگان فوتبال میلان

حضور تیم ستارگان فوتبال میلان در ایران باعث شد فضایی به وجود اید تا موضوع نگاه فرهنگی میان ملت ها باز به چشم بیاید،در مراسم ضیافت شامی که با حضور هنرمندان با ستارگان تیم میلان تدارک دیده شده بوده و نیکی کریمی ،فاطمه معتمد اریا ،حبیب رضایی ،مازیار فلاحی ،پژمان بازغی و دیگر هنرمندان مطرح حضور داشتند مسایل جالبی مطرح شده که  از خبرگزاری مهر نقل می کنم.

«این ستارگان سینما و موسیقی ایران در حاشیه این مراسم برای دقایقی با برخی از اعضای تیم میلان دیدار و گفتگوهایی داشتند که در نوع خود جالب بود.

 در این دیدار و گفتگو ابتدا هنرمندان به بازیکنان میلان معرفی شدند. مسئوول هماهنگی اعلام کرد که در بین هنرمندان ایران مازیار فلاحی یکی از خوانندگان پرطرفدار، فاطمه معتمد آریا و نیکی کریمی از بازیگران زن ایرانی که جوایز بین المللی هم دریافت کرده‌اند،حبیب رضایی یکی از هنرمندان با سابقه سینما و تئاتر که نقش‌های تاثیرگذار بسیاری هم بازی کرده و پژمان بازغی هنرمند جوان و مطرح ایران حضور دارند.




توضیح باعث شد بازیکنان میلان علاقمند شوند تا توضیحات بیشتری در خصوص عملکرد این هنرمندان ایران به آن ها داده شود و حتی تاکید کردند اتفاقی که در زمینه فوتبال رخ داد، می‌تواند در بخش هنر هم شکل گیرد. آن ها معتقد بودند فوتبال و هنر می‌تواند بهانه‌ای کوچک برای کنار هم قرار گرفتن فرهنگ‌های دو کشور ایران و ایتالیا باشد که این مساله در نهایت به نفع صلح و دوستی جهانی خواهد بود.

در این مراسم، مازیار فلاحی نخستین هنرمندی بود که خطاب به ستارگان میلان گفت فکر می‌کنم موسیقی مانند فوتبال زبان مشترکی بین همه کشورهای دنیا باشد. همه می‌دانیم ایتالیا موسیقی اصیل و شناخته شده‌ای دارد همانند موسیقی ایرانی.

در ادامه فاطمه معتمد آریا به شوخی خطاب به ستارگان میلان گفت: شما بازی را بردید و من دیگر نمی‌توانم پیامی بدهم. تنها به شما خسته نباشید می‌گویم.

حبیب رضایی هم در این جمع صمیمانه اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر در سینما و هنر مانند فوتبال از این برنامه‌ها اجرا شود، اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

در نهایت هنرمندان ایرانی با ستارگان میلان عکسی به یادگار گرفتند که باره‌سی و ماسارو از چهره‌های برجسته تیم میلان در این گفتگو و عکس یادگاری بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر