سه‌شنبه، مرداد ۱۴، ۱۳۹۳

یادداشت مهراوه شریفی نیا درباره ی «دو زن»

مهراوه شریفی نیا بازیگر موفق سینما و تلویزیون در یادداشتی متفاوت به  خاطره ی فیلم سینمایی دو زن با نقش افرینی ماندگار نیکی کریمی پرداخته،نیکی کریمی و مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا(در حال تولید ) به کارگردانی جواد افشار به ایفای نقش می پردازند، این یادداشت را از سایت «کافه سینما»  نقل می کنم.

هفت بار بلیط خریدم و برای دیدن فیلمی که درست وسط قلبم نشسته بود رفتم سینما. دوستش داشتم. هنوز هم دارم.هنوز هم بازپخش تلویزیونی اش من رو مجذوب می کنه،به خصوص بازی بازیگر مهم ترین شخصیت فیلم...این قدر بازیش تاثیرگذار و باورپدیر بود که تا مدت ها دلم می خواست از دنیای خودم استعفا بدم و برم تو دنیای فیلم ""دو زن" زندگی کنم.

دلم می خواست مهراوه نباشم. فرشته باشم تا محبور بشم برای خرج دانشگاهم به رویا انگلیسی درس بدم ،دلم می خواست فرشته باشم تا پسری  سوار موتور با شلوار شیش جیب و کاپشن خلبانی و تهدیدهای کله خرانه، عاشقم بشه و مجبور بشم برای خلاصی از شرش به یک شهر دیگه فرار کنم.




دلم می خواست فرشته باشم تا شوهرم دائم بهم شک داشته باشه تلفن رو ازم قایم کنه، فکر کنه سهراب سپهری دوست پسرمه و من یواشکی دور از چشمش کتاب بخونم، دلم می خواست فرشته باشم تا رویا بهم خبر مرگ همسرم رو بده و من با اون همه مظلومیت و اراده فکر کنم حالا که ازاد شدم،حالا که همه ی مردهایی که نذاشتن من زندگی کنم، دیگه نیستن، حالا باید با زندگیم چیکار کنم؟!!حالا من کلی کار دارم!!گاهی وقتا درخشش و نگاه معصوم و بی بدیل یک بازیگر باعث میشه تو از تصور تجربه ی اتفاق تاخوشایند هم غرق لذت بشی......

روزهای خوب با فرشته ی زیبای «دوزن»

در «کیمیا»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر