جمعه، مرداد ۲۰، ۱۳۹۶

نگاهی به حضور ستاره ها در تبلیغات

به نظرم  هر موقع  حرف و حدیث موضوع تبلیغات به میان می اید، نوع نگاه و زاویه دیدی که نسبت به این قضیه وجود دارد اهمیت زیادی پیدا می کند،تبلیغات در حقیقت نوعی اگاهی بخشی به جامعه از نوع پیام مستقیم به مخاطبان است،پیامی که می تواند به ترویج و  رونق اقتصادی کمک کند و همین طور در سطوح بالاتر گاهی پیام های تبلیغاتی می توانند فراتر از اقتصاد و تجارت نقش های مهمتری هم در رشد فرهنگی جامعه داشته باشند.



از سال های دور نوعی دافعه نسبت به حوزه تبلیغات وجود داشت که اثرات ان هنوز هم باقیست،زمانی را به یاد می اورم که هیچ پیام بازرگانی از صدا و سیمای ایران پخش نمی شد ولی گذشت زمان نشان داد،تبلیغات و اگهی های بازرگانی نوعی فرصت برای رسانه ها و همین طور بخش های تولیدی و خدماتی جامعه است.

حضور ستاره های هنرمند و ستاره های ورزش در تبلیغات، همه جای دنیا به موضوعی قابل قبول تبدیل شده که به دیده شدن برندهای تجاری و رشد اقتصادی جامعه کمک می کنند،این حضور حق طبیعی ستارگان هنری و ورزشی در هر جامعه ای هست.





در دنیای امروز مخاطبان پیام های تبلیغاتی هم به دامنه ی وسیعی از اطلاعات دسترسی دارند و بعد از مواجه با تبلیغات به کمک منابع مختلف در مورد ان ها تحقیق می کنند و  گزینه مناسب برای خودشان را انتخاب خواهند کرد،پس حضور ستارگان سینما و ورزش  در تبلیغات فقط گام اول برای معرفی بهتر و دیده شدن برند های مختلف محسوب می شود و  فرصت انتخاب و تصمیم گیری برای مخاطبان محفوظ است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر