پنجشنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۹۲

بررسی نمایش شام با دوستان در مجله تئاتر شبکه چهارم سیما

نیکی کریمی بازیگر و ایدا کیخایی کارگردان نمایش شام با دوستان با حضور در برنامه ی زنده تلویزیونی مجله تئاتر به سوالات کارشناس برنامه پاسخ دادند.

در ابتدای این  برنامه موضوع  تفاوت های بازی در سینما و تئاتر از سوی کارشناس این برنامه به بحث گذاشته شد ،نیکی کریمی به اهمیت درست بودن حس در بازیگری برای سینما و تئاتر اشاره کرد . 




ایدا کیخایی کارگردان نمایش شام بادوستان هم  نقطه نظرات خود درباره ی  موضوع بازیگری در سینما و تئاتر را بیان کرد.

در ادامه ی این برنامه به موضوع مقایسه ی میان اثاری که با انتخاب اصل  اثر  با توجه به فضای خارجی ان وفادار می مانند با اثاری که متن های  خارجی را به فضای فرهنگی و بومی ایران تغییر می دهند پرداخته شد  و  نظرات مختلفی  توسط کارشناس و مهمانان برنامه مطرح گردید .
نیکی کریمی درباره ی نقشی که در نمایش شام با دوستان بازی می کند توضیحاتی داد و این که نقش را تحلیل شخصیت کرده و  زیبایی متن این نمایش اهمیت زیادی در این قضیه دارد.




ایدا کیخایی هوشمندی بازیگر را عامل مهمی در موفقیت بازیگر در سینما و تئاتر دانست،در ادامه کارگردان نمایش شام با دوستان درباره ی شخصیت های این نمایش توضیحاتی داد .

تحلیل محتوایی شخصت های نمایش شام با دوستان با توجه به دیدگاه های نیکی کریمی،ایدا کیخایی و کارشناس برنامه در پایان مورد بررسی قرار گرفت .




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر