یکشنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۹۲

نیکی کریمی در سالی که گذشت

چند روز بیشتر به پایان سال باقی نمانده،نیکی کریمی در سالی که گذشت، عرصه های مختلفی را تجربه کرد ،نیکی کریمی سال را با داوری جشنواره فیلم پراگ (فبیو فست ) شروع کرد ،فیلم سینمایی سوت پایان اثر نیکی کریمی هم در این جشنواره به نمایش در امد .





بازی در نمایش شام با دوستان به کارگردانی ایدا کیخایی یکی از این فعالیت ها ی مهم نیکی کریمی در عرصه ی تئاتر بود.

نمایش شام با دوستان با نقش افرینی نیکی کریمی ،بهناز جعفری ،امیر دلاوری احمد ساعتچیان از اوایل خردادماه روی صحنه رفت .



جشنواره فیلم های ایرانی در استرالیا همراه با بزرگداشت نیکی کریمی و نمایش فیلم های یک شب،چند روز بعد ،سوت پایان سه اثر نیکی کریمی و فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی، در تابستانی که گذشت با حضور نیکی کریمی انجام شد.

نیکی کریمی داوری بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان را بر عهده داشت ،این جشنواره از پانزدهم تا نوزدهم مهر ماه در اصفهان برگزار شد.

امسال نیکی کریمی در فیلم های  تمشک به کارگردانی سامان سالور ، زندگی جای دیگری است به کارگردانی منوچهر هادی ،بازی کرد ،هر دو فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشتند .

در اخرین روزهای پاییزی ،پروانه ی ساخت فیلم چنین گذشت بر من صادر شد،این فیلم چهارمین فیلم سینمایی نیکی کریمی خواهد بود که قرار است در اینده توسط کریمی کارگردانی شود.
دی ماه امسال،نیکی کریمی داوری جشنواره فیلم پونا در هند را بر عهده داشت .




نیکی کریمی امسال  بازی در نقش شاپرک سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی را  هم ادامه داد،پخش این سریال از شبکه سوم سیما  سوم بهمن ماه شروع شد ولی بعد از پخش چهار قسمت به خاطر حاشیه هایی تا اطلاع بعدی متوقف شد.

 فیلم  تلفن همراه رییس جمهور به کارگردانی علی عطشانی و بازی نیکی کریمی و فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم با نقش افرینی نیکی کریمی و  کارگردانی محمد هادی کریمی به اکران در امدند .

نیکی کریمی در برنامه های فرهنگی ،اجتماعی هم حضور پررنگی داشت ،از جمله می توان به حضور بیشتر در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

برای نیکی کریمی در سال نو  سلامتی و موفقیت های بیشتر ارزو می کنم، امیدوارم در سال نو شاهد اکران فیلم یک شب به کارگردانی نیکی کریمی هم باشیم فیلمی که در زمان خودش از اکران محروم شد .

امیدوارم در سال جدید ،کتاب عشق زمان غم اثر حنیف قریشی با ترجمه ی نیکی کریمی هم منتشر شود ،شاید باید منتظر نمایشگاه عکس دیگری هم بود و شروع فیلمبرداری چهارمین فیلم نیکی کریمی ،«چنین گذشت بر من »

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر