شنبه، فروردین ۲۱، ۱۳۹۵

نیکی کریمی داور جشنواره بین المللی فیلم استانبول

 به نقل از سایت «جشنواره فیلم استانبول»،نیکی کریمی در کنار داورانی از کشور ترکیه،انگلستان و المان،قضاوت بخش ملی سی و پنجمین دورهجشنواره بین المللی فیلم استانبول Istanbul Film Festival  را به عهده دارد.

این دوره جشنواره که از هفتم اوریل (نوزدهم فروردین) شروع شده تا هفدهم اوریل (بیست و نهم فروردین) ادامه خواهد داشت،پوستر زیر هم مربوط به این دوره جشنواره است.










پی نوشت:نیکی کریمی عکس زیر را  که  همراه با  پدر و مادرش در «جشنواره فیلم استانبول» حضور دارند،در صفحه های شخصیش به اشتراک گذاشت.

 پی نوشت:نیکی کریمی در یادداشت کوتاهی و عکسی  که در صفحه های شخصیش به اشتراک گذاشت به موضوع داوری در جشنواره فیلم استانبول پرداخته که نقل می کنم 

«باز زمانی برای فيلم ديدن و به خصوص خوشحالم كه در بخش سينمای ملی تركيه داورم و فيلم های جديد اين كشور رو می بينم ... هوای استانبول هم بهاريه و از خدا می خوام كه همه جای جهان ، كشور خودمون و اين كشور زيبای همسايه كه اين روزها شاهد درگيری است ، امن و اروم بمونه»


پی نوشت :نیکی کریمی در صفحه های شخصی خودش  از شب پایانی و رای گیری در جشنواره فیلم استانبول به همراه عکس در کنار دیگر داوران خبر داد.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر