چهارشنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۹۵

نیکی کریمی و «شیفت شب» در کانادا

طبق خبرهای منعکس شده توسط مرکز فرهنگی ققنوس تورنتو  فیلم سینمایی «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی در تورنتو کانادا به نمایش درامده  و نیکی کریمی با حضور در  نشست پرسش و پاسخ  این فیلم به سوال های مخاطبان پاسخ داده،این برنامه یکشنبه بیست و دوم اسفند ماه برگزار شده است.


  و این هم گزیده ی عکس هایی از نشست پرسش و پاسخ مربوط به فیلم سینمایی «شیفت شب» با حضور نیکی کریمی که توسط مرکز فرهنگی ققنوس تورنتو(Phoenix  Cultural Center  Of Toronto)به اشتراک گذاشته شده و به نظر می رسد توسط نگین صمیمی گرفته شدند.








فیلم این نشست پرسش و پاسخ هم در لینک زیر کهPhoenix  Cultural Center  Of Toronto         ان را به اشتراک گذاشته ،قابل مشاهده است .






پی نوشت: با ادامه ی حضور نیکی کریمی در کانادا و برگزاری برنامه ها و نشست های مختلف،نیکی کریمی  هم در یادداشتی که توی صفحه های شخصیش به اشتراک گذاشت  به  این  رویداد و سفر اخیرش اشاره کرد .

متن یادداشت نیکی کریمی 

«چند روز با بچه های خوب   cine iran در تورنتو كه خوشحالم از انرژی و تمركزی كه دارن ميگذارن و اين كه ان قدر خوب سينما رو ميشناسن و تبريك بهشون . امير گنجوی ، حسين معززی نيا ، سياوش فتاحی نيا و خيلی از بچه های خوبی كه اين چند روز با اونا اشنا شدم . كتايون حسينيان ، نگين صميمی همين طور كسايی كه اومدن و فيلم های منو ديدن و تشكر از محبتشون كه هميشه همه جای دنيا هستن و اين حس خوب رو ايجاد ميكنن»


                                                                  ***



عکس های نیکی کریمی در نشست های پرسش و پاسخ 



عکس های بیشتر در ادامه مطلب













هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر