سه‌شنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۹۶

جشنواره فیلمسازان زن ایرانی در برلین

 خبرها از برگزاری جشنواره  فیلمسازان زن ایرانی در برلین حکایت می کنند،نیکی کریمی هم در این جشنواره حضور داشت،فیلم  «چند روز بعد» به کارگردانی و بازی نیکی کریمی هم به نمایش درامد و نیکی کریمی عکس هایی از حضورش در برنامه نمایش این فیلم در صفحه های شخصی خودش به اشتراک گذاشت.











به نظر می رسد برگزاری این جشنواره در رسانه های کشور المان بازتاب های مختلفی داشته و  شاید به معرفی بهتر نقش زنان فیلمساز سینمای ایران در عرصه های بین المللی کمک کند و همین طور باعث توجه بیشتر مخاطبان جهانی به فیلم های سینمای ایران شود.

 در سایت برگزار کننده جشنواره زنان فیلمساز ایرانی در برلین،برنامه های این جشنواره و همین طور بازتاب این رویداد در رسانه های مختلف تا حدودی منعکس شده و قابل دسترس است.

+سایت جشنواره زنان فیلمساز ایرانی (برلین)

تهمینه میلانی هم با سه فیلم «دو زن »،«نیمه پنهان »،«واکنش پنجم »در این جشنواره حضور داشت،نیکی کریمی عکسی را  از برلین در کنار تهمینه میلانی به اشتراک گذاشت.




به نظر می رسد تعداد فیلمسازان زن سینمای ایران به نسبت گذشته های دور رشد قابل توجه ای داشته و در طول سال ها اثار موفقی هم تولید کردند.

در سینمای دنیا هم زنان فیلمساز برای به دست اوردن فرصت های کاری تلاش زیادی می کنند ولی دادن فرصت های کمتر از سوی استودیو های فیلم به زنان فیلمساز و تبعیض های موجود را مانع رشد خودشان می دانند،اعتراض های اخیر بعضی از بازیگران و فیلمسازان مطرح سینمای امریکا گواه این قضیه است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر