جمعه، شهریور ۲۴، ۱۳۹۱

روزی روزگاری فوتبال با نیکی کریمی

علاقه ی نیکی کریمی به فوتبال باعث شد بالاخره مجله ی تصویری روزی روزگاری فوتبال به کارگردانی و با حضور او به زودی در شبکه ی نمایش خانگی قرار گیرد. 





شاید مهمترین تفاوت این مجله ی تصویری با برنامه های ورزشی دیگر رسانه ها، نگاه متفاوت هنرمندی خواهد بود که از زاویه ی دید دیگری به موضوعات نگاه می کند،در کنار مشکلات و چالش های فوتبال ایران باید زیبایی ها را هم دید،جوانمردی ها را نشان داد و نگاهی متفاوت  و غیر از به چالش کشیدن ریز و درشت فوتبال به سبک  کلیشه های برنامه های ورزشی داشت.

هر چند به نظرم نقد و چالش بخشی از وظیفه ی هر رسانه ی کارامدی هست ولی شاید مجله ی تصویری روزی روزگاری فوتبال با نگاهی مثبت و واقع بین از جذابیت ها و ناشنیده هایی خواهد گفت که در هیاهوی پر حاشیه ی فوتبال کمرنگ شدند .

برای نیکی کریمی ارزوی موفقیت در خلق  مجموعه روزی روزگاری فوتبال را دارم و امیدوارم در بالا بردن سطح فرهنگی ورزش کشور تاثیر خوبی داشته باشد.

ان طور که در خبرها منعکس شده در قسمت اول این مجموعه در بخش «یک لیگ، یک تیم»، باشگاه فرهنگی‌ورزشی فولاد مبارکه سپاهان معرفی می شود.


در بخشی هم با عنوان «خاطرات یک کاپیتان» با مهدی مهدوی‌کیا گفت‌وگو می‌شود و منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم نفت تهران نیز با عنوان گفت‌وگو با یک مربی در این مجموعه حضور دارد.

مهمان ویژه نخستین شماره  این مجله تصویری احسان حدادی، صاحب مدال نقره المپیک در رشته پرتاب دیسک است و در بخش گل‌های یک فوتبالیست هم فرشاد پیوس بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس خواهد بود.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر