سه‌شنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۹۱

رونمایی از غرفه ی جوایز و یادگاری های نیکی کریمی در موزه سینما

انتشار خبر رونمایی غرفه ی جوایز و یادگاری های نیکی کریمی در موزه ی سینما با حضور عزت الله انتظامی در خبرگزاری های مختلف منعکس شده،نیکی کریمی در این مراسم به نقل از خبرگزاری مهر گفت وقتی به موزه می‌آیم و این همه موفقیت و جایزه را می‌بینم احساس غرور دارم و خوشحالم که در میان سینماگران بخشی هم به جوایز من اختصاص داده شده است. جوایز، یادگاری‌ها،‌عکس‌ها و مجلات را از جاهای مختلف جمع کردم و حالا خیالم راحت شد که در جای مناسبی قرار دارد.




 در میان این یادگاری‌ها، جایزه سن سباستین به دلیل این که اولین جایزه‌ام بود، برایم خاطره‌انگیزتر است. در آن زمان من تصوری از اینکه جایزه بین‌المللی بگیرم نداشتم و از طرف داریوش مهرجویی این خبر به من داده شد. هر کدام از این جوایز برایم خاطره و لحظه‌ای از زندگیم است.





 از یک بازیگر مطرح انگلیسی که جایزه سن سباستین راگرفته بود زمانی مطلبی خواندم که در آن عنوان کرد که گرفتن این جایزه مهمترین اتفاق زندگیش است. جایزه‌ای که خود من حدود بیست سال پیش گرفتم اما آن زمان اینترنت و پوشش خبری به شکل امروز نبود و ابعاد جهانی این جایزه دیده نشد. البته من هنوز جوان هستم و می‌توانم زیاد کار کنم و قطعا به این جوایز اضافه می شود.

 در حال حاضر خوشحالم که موقعیتی ایجاد شده و جوایز مختلفم هم اکنون در موزه سینما قرار داد و با تمرکز دیده می شود.












برای نیکی کریمی ارزوی موفقیت بیشتر دارم ،هر چند به نظرم نیکی کریمی فراتر از جوایزی که به خود اختصاص داده جایگاه خاص خودش را داشته و دارد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر