دوشنبه، فروردین ۱۰، ۱۳۹۴

یادداشت نیکی کریمی درباره ی سال نو

یکی کریمی یادداشت تاثیرگذاری را درباره ی سال نو  به همراه این عکس در صفحات شخصی خودش  به اشتراک گذاشت که نقل می کنم:


«دوستان و همراهان عزيزم ، يك سال گذشت ، فارغ از ديد و بازديد ها و خوش گذرانی های عيد ، بايد چند ساعتی هم در خود تامل كنيم و ببينيم در سال جديدی كه پيش روی ماست چه می خواهيم بكنيم؟

سال پيش چه كرديم كه دوست نداريم امسال انجام بدهيم و چه كار هايی را با جديت بيشتری پی گيری خواهيم كرد؟ اين فقط مربوط به كار نيست ، مي تواند از عادات كوچك روزمره ای باشد كه سال هاست خود را به ما تحميل كرده اند باشد تا دفورمگی های شغلی كه بر اثر تكرار به وجود می ايند ... شما در سال جديد چه عادت خوب ، فكر خوب ، همنشين و رفيق خوبی را جايگزين خواهيد كرد ؟

اين سوالی است كه اين روزها خودم از خودم دارم ... اين را بدانيد كه شما می توانيد و هر كس همانی است كه باور دارد و مي انديشد ... شاد باشيد و تعطيلاتتان خوش ... عكس از همين جايی كه الان هستم.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر