شنبه، تیر ۰۵، ۱۳۹۵

نیکی کریمی و سریال سرزمین کهن

 فیلمبرداری سریال سرزمین کهن با نقش افرینی نیکی کریمی و کارگردانی کمال تبریزی ادامه دارد،خبرگزاری مهر در گزارشی که تهیه کرده به روایت پشت صحنه ی این مجموعه پرداخته که شرح کامل این خبر در لینک زیر در دسترس است.






  پی نوشت:نیکی کریمی در صفحه های شخصی خودش از پایان بازی در سریال سرزمین کهن خبر داد و در یادداشتی به موضوع «نقش افرینی » پرداخت که نقل می کنم:

«بالاخره بازی من به نقش " شاپرک " در سرزمين كهن تمام شد ... هميشه می دونم كه مهم اينه كه ادم از نقشی كه بازی می كنه لذت ببره ... اون موقع است كه اون اتفاق ميافته و تماشاچی حس های تو رو باور می كنه و با تو همراه ميشه ... همه ما بازيگرها نفس خودمونو و چيز های زيادی رو از شخصيت خودمونو چاشنی نقش می كنيم.

ولی از همه بهتر اون موقع است كه نقش از ما دوره و اون وقته كه چالش اصلی اتفاق می افته... يک زمان هايی شانس مياريم و همه كارگردان ، فيلمبردار و گروه يار اضافه ما هستن و يک زمان تنهای تنها هستيم و يك تنه بايد خودمونو نجات بديم و اجازه نديم كسی تمركزمون رو بهم بزنه ...

بازی در نقش های مختلف اگر خوب نوشته شده باشن و جزييات شخصيت رو بشه توشون ديد لذت داره و من خدا رو شكر می كنم كه از كارم لذت می برم ...»



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر