شنبه، بهمن ۱۶، ۱۳۹۵

اولین اکران «اذر» و نشست رسانه ای جشنواره فجر

فیلم سینمایی «اذر» به کارگردانی محمد حمزه ای و تهیه کنندگی و بازی نیکی کریمی که در بخش مسابقه سودای سیمرغ(مسابقه اصلی)جشنواره فیلم فجر حضور دارد،ان طور که رسانه های مختلف خبر دادند،جمعه پانزدهم بهمن ماه با حضور عوامل تولید این فیلم  در برج میلاد به نمایش در امد و  به نظر می رسد نشست رسانه ای هم با حضور نیکی کریمی تهیه کننده و بازیگر ،محمد حمزه ای کارگردان،پیمان شادمان فر مدیر فیلمبرداری ،پرویز ابنار صدابردار و صداگذار، افروز بوجاریا طراح گریم،غزاله معتمد طراح لباس،مهدی موسوی طراح صحنه و هستی مهدوی ،شیرین اقا کاشی و مهران نائل از بازیگران برگزار شده،متن روایت این نشست خبری را از خبر انلاین نقل می کنم:

« در ابتدای نشست  نیکی کریمی ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران گفت: تولید فیلم نزدیک یک ماه و نیم طول کشید و بعد از آن هم مراحل فنی کار شروع شد.

 محمد حمزه‌ای هم با تسلیت درگذشت حسن جوهرچی گفت: خانم کریمی به عنوان تهیه کننده تصمیم داشتند که فیلمی را با کارگردان فیلم اولی شروع کنند و کارگردان‌های زیادی به ایشان معرفی شدند که خانم کریمی کارهای من را دیدند و بعد از جلسات متعدد فیلم «آذر» تولید شد.


 پرویز آبنار هم درخصوص مشکلاتی که ممکن است در فیلم وجود داشته باشد گفت: مراحل فنی فیلم بسیار دقیقه نودی شد و ما حتی پس از پایان مراحل صداگذاری فرصت نکردیم که فیلم را یک بار ببینیم و اگر نقصی بوده به همین دلیل است.
در ادامه نشست حمزه‌ای درخصوص رویکرد فیمینیستی که در فیلم «آذر» وجود داشت، گفت: من به شخصه این رویکرد را نمی‌بینم و موقعیتی که آذر در آن قرار می‌گیرد به این نحو  ایجاب می‌کند، من و خانم کریمی اصلا چنین تفکری نداشتیم.
 نیکی کریمی درمورد تغییر فیلمنامه و هم چنین کارگردان کار که قرار برحضور پوریا آذربایجانی بوده است،توضیح داد: فیلم را قرار بود با کارگردان دیگری شروع کنیم و من یک ماه فرصت دادم که فیلمنامه بازنویسی شود چون یک سری مشکلات داشت، البته قصه همین بود، اما کار به نحوی پیش رفت که این اتفاق نیفتاد و من یک سال به دنبال پیدا کردن سرمایه کار بودم و برای همین می‌خواستم فیلمنامه همان طور که می‌خواهم حفظ شود و این موضوع باعث شد تا این تغییرات ایجاد شود و فیلم را به این شکل تولید کنیم.
او همچنین درمورد مسایل قضایی که در فیلم وجود داشت گفت: ما به این مسایل فکر کردیم و وکیل من هم که فیلم را دید از جوانب مختلف موضوع را بررسی کرد.
 نیکی کریمی درباره اصرار بر کار کردن با کارگردان فیلم اولی افزود: پس از ساخت فیلم «شیفت شب» تصمیم گرفتم به یک کارگردان جوان  کمک کنم تا بتواند فیلم خود را بسازد و کلا آدمی هستم که اهل درجا زدن نیستم و دوست دارم که پیشرفت کنم


+روایت تصویری سینما تیکت 

+روایت تصویری خبرانلاین 

+روایت تصویری کافه سینما 

عکس های بیشتر از حضور نیکی کریمی و عوامل فیلم «اذر» 


















این هم عکسی که نیکی کریمی  به همراه  هستی مهدوی بازیگر و افروز بوجاریا طراح گریم فیلم سینمایی «اذر»در صفحه های شخصی خودش به اشتراک گذاشت.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر