دوشنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۸

نگاهی به فیلم دو خواهر با بازی نیکی کریمی

این روزها ،فیلم سینمایی دو خواهر ،به کارگردانی محمد بانکی در سینماهای کشور در حال اکران است،فیلمی با بازی نیکی کریمی،محمد رضا گلزار ،الناز شاکردوست،بهنوش بختیاری ،حامد کمیلی ،هوشنگ حریرچیان و... «دو خواهر» به نویسندگی حسین مثقالی و در اصفهان فیلمبرداری شده است.





دو خواهر در قالبی طنز داستانی را به تصویر می کشد که با قبول موقعیت کمدی فیلمنامه،قصه ی جالبی را برای مخاطب خودش تعریف می کند،داستانی که با نقش افرینی های منطبق با فضای طنز اثر دیدنی از کار در امده، هر چند شاید با فیلمنامه ای دقیق تر می شد از این داستان برای ساخت اثری بهتر استفاده کرد،ولی با این وجود دو خواهر در دسته ی فیلم هایی مثل شام عروسی یا زن ها فرشته اند ،فیلمی سرشار از لحظه هایی مفرح و طنزی شیرین است.




نیکی کریمی در این فیلم نقش را متناسب با فضای فیلم به خوبی بازی کرده و نشان می دهد که قابلیت بازی در فیلمنامه هایی متفاوت با فضاهایی جدی یا طنز را دارد .

بازی محمد رضا گلزار در دو خواهر بار دیگر حرف و حدیث ها درباره ی کمرنگ شدن فعالیت این بازیگر سینما را سر زبان ها انداخت،امید که مشکلات موجود بر سر بازی این بازیگر جوان برداشته شود و با نگاهی باز، فرصت رشد و حضور در سینمای ایران از کسی گرفته نشود.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر