یکشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۳

هنوز این سینما نفس داره...

جشنواره فیلم فجر که به نوعی جشن سینمای ایران با اثار جدید به حساب می اید افتتاح شد سینمایی که با همه ی فراز و نشیب هایی که داشته هنوز گام هایش را به سمت جلو بر می دارد 


نیکی کریمی در بخش بازیگری با فیلم های مرگ ماهی به کارگردانی روح الله حجازی و چهارشنبه نوزده اردیبهشت به کارگردانی وحید جلیلوند در سی و سومین دوره جشنواره فجر حضور دارد .

نیکی کریمی در بخش کارگردانی هم با تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم سینمایی شیفت شب در این جشنواره حضور خواهد داشت البته به نظر می رسد نقش کوتاهی در این فیلم هم بازی کرده باشد.

در مراسم افتتاحیه این دوره جشنواره از حسین جعفریان مدیر فیلمبرداری سینمای ایران تقدیر شد حسین جعفریان که اثار موفق زیادی در کارنامه اش دارد،مدیر فیلمبرداری دو فیلم یک شب و چند روز بعد اثر نیکی کریمی نیز بوده است.



پی نوشت:نیکی کریمی در فیلم  دو زن(تهمینه میلانی ) ، فیلم نسل سوخته(رسول ملاقلی پور)  و فیلم چند روز بعد (نیکی کریمی ) در مقابل دوربین حسین جعفریان بازی کرده است.


عنوان این مطلب (هنوز این سینما نفس داره ...)مربوط به بخشی از ترانه ی به یادماندنی فیلم متروپل اثر مسعود کیمیایی  با صدای رضا یزدانی هست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر