دوشنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۹۳

نشست خبری فیلم سینمایی چهارشنبه نوزده اردیبهشت

نشست خبری فیلم سینمایی چهارشنبه نوزده اردیبهشت به کارگردانی وحید جلیلوند با حضور نیکی کریمی و دیگر عوامل ساخت این اثر برگزار شد .

طبق گزارش خبرگزاری مهر نیکی کریمی با اشاره به این که با زنده یاد انوشیروان ارجمند همکاری مستقیم نداشته است و این که یاد او را در این جلسه گرامی می دارد، بیان کرد: فیلمنامه خوب در سینمای ما بسیار کم است من سال پیش در جشنواره اعلام کردم که دوست دارم با کارگردانان فیلم اول کار کنم و زمانی که وحید جلیلوند این فیلمنامه را به من داد تا بخوانم حس خوبی داشتم و مطمئن بودم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» کار خوبی می شود، البته کارگردان نیز در خوب شدن یک کار بسیار تاثیرگذار است و وحید جلیلوند از جمله کارگردانان خوب سینمای ایران است.





نیکی کریمی در ادامه با اشاره به این که اعتراف می کنم که آدم خوش شانسی در سینما هستم، توضیح داد: طی بیست و پنج  سال گذشته فیلمنامه های خوبی به من پیشنهاد شد و با گروه های خوبی کار کرده ام، اما این میان مانند بسیاری از بازیگران تجربه های ناموفقی هم داشته ام.

من همیشه به دنبال سینمای متفکر بودم، سینمایی که بتواند به من انرژی بدهد و از سر صحنه بودن در آن فیلم لذت ببرم. طی این سال ها متوجه شدم که هیچ چیز ارزش این را ندارد که بخواهیم یک کار متوسط انجام دهیم. من امسال تجربه های خوبی را در سینما پشت سر گذاشته ام و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» یکی از این فیلم ها به‌شمار می رود.


وی ادامه داد: کار در این فیلم برای من خیلی راحت نبود و برای بازی در این نقش نیازمند تمرکز بودم. وحید جلیلوند جزء کارگردانان سخت‌گیر است، اما این فیلم برای من تجربه خوشایندی بود و من نیز جای امیر آقایی را خالی می کنم و باید بگویم که از بازی او در فیلم لذت بردم.







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر