شنبه، مهر ۲۵، ۱۳۹۴

نیکی کریمی در جشنواره فیلم ورشو لهستان WarsawIFF

به نقل از خبرگزاری ایسنا فیلم سینمایی شیفت شب در بخش رقابتی جشنواره فیلم ورشو لهستان با فیلم های مختلفی از سراسر دنیا رقابت می کند، نمایش شیفت شب  در این جشنواره با حضور نیکی کریمی کارگردان این فیلم به همراه لیلا زارع و امیرحسین ارمان بازیگران شیفت شب با استقبال همراه بوده است .

فیلم سینمایی شیفت شب از هفتم ابان ماه در سینماهای ایران اکران خواهد شد ،پیش فروش بلیط این فیلم در سایت سینماتیکت ادامه دارد وهر هفته طبق قرعه کشی ،پنج گوشی ایفون به مخاطبان  اهدا خواهد شد.




پی نوشت :نیکی کریمی در صفحه های شخصی خودش همراه با  عکس هایی از حضور خودش  و لیلا زارع و امیرحسین ارمان بازیگران  شیفت شب ،یادداشتی را هم به اشتراک گذاشته که نقل می کنم :

متن کامل یادداشت نیکی کریمی درباره ی حضور در جشنواره ورشو لهستان:

»و اما چند روز خوب با بازيگر های دوست داشتنی فيلمم ليلا زارع و امير حسين ارمان در ورشو لهستان ، جای همگی خالی ... بسيار خوش گذشت ... جای همه بچه های خوب گروهمون خالی به خصوص  امير اقایی  كه سر فيلمبرداری و به شدت مشغول بود ...

 نمايش فيلم با استقبال خوبی رو به رو شد و در هر سه نمايشی كه داشتيم بعدش ليلا و امير حسين مشغول مصاحبه و عكس ميشدن و من هم خوشحال از اين كه اين بار كلی از كار ها رو بچه ها انجام ميدن ...

حتما واژه  خوش سفر  رو شنيدين ؟! اين اولين سفر گروهی ما بود و هر دو نفر نشون دادن كه به شدت خوش سفرن و جای همگی خالی با اين كه چهار روز بيشتر ورشو نبوديم كلی خنديديم و لحظات خوش داشتيم ... براتون چند عكس می گذارم ... اين روز ها بيشتر از هميشه دوست دارم وقتم رو با ادم های با انرژی مثبت ، خلاق و روشن بگذرونم ... »














هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر