سه‌شنبه، آبان ۱۹، ۱۳۹۴

یادداشت بهنوش بختیاری درباره ی نیکی کریمی در نشریه دیده بان

بهنوش بختیاری بازیگر و عضو شورای سردبیری نشریه دیده بان مطلبی را درباره ی نیکی کریمی نوشته که از شماره پنجاه و هشت،ابان ماه این نشریه نقل می کنم

«همه می دانند که این حقیر به عشق خانم نیکی کریمی وارد سینما شدم،کسی که همیشه برایم الگو بوده و هست.

از این که این قدر پر تلاش،درخشان و بدون هیاهو حرکت می کند و می درخشد به زن بودن خودم افتخار می کنم...

بانویی که از همان ابتدا اهداف خود را برنامه ریزی کرد ویک به یک به تمام رویاهای خود رسید و باز هم خواهد رسید.

نیکی عزیزم مترجم ،فیلمساز ،بازیگر و داور جشنواره های بین المللی هم هستند ،کسی هست که با زحمت خود به این مقام رسیده و اکنون یکی از موفق ترین زنان ایران است ،چیزی که از اخلاقیات ایشان می دانم ،وقار ،متانت ،شخصیت و غروری که بسیار اندازه و زیبنده زن است...




در فیلم سوت پایان و دو خواهر افتخار داشتم در نقش خودم با ایشان همکاری کنم و بسیار به این همکاری کوچک به خودم می بالم ...

نیکی جان بعد از بیست و پنج سال هنوز ستاره هست و به گمانم هیچ کس در سینما به جایگاه ایشون نرسیده ،با ان صورت زیبا و فکر های فوق العاده قوی و اراده پولادینش بدون قیل و قال رو به جلو می رود .

ارزوی موفقیت های بیشتر و سلامتی و افتخار افرینی ایشان برای وطنش را دارم و همچنین از مسوولان دولت و سینما تقاضا دارم برای فیلمسازانی مثل بانو نیکی کریمی پشتوانه مالی محکمی برای فیلم هایشان باشند که با خیال راحت و با تمرکز روی قصه ها بتوانند فیلمشان را بسازند.

فکر می کنم در حال حاضر خانم نیکی کریمی به چیزی جز گفتن حرف هایشان در قاب تصویر فکر نمی کنند،حرف هایی که قطعا برای ما دیدنی و شنیدنی است ...باید خیلی قدر دانست امثال ایشان را ...مگر چند نفر شبیه نیکی کریمی داریم ؟»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر