دوشنبه، آذر ۰۹، ۱۳۹۴

تقدیر نیکی کریمی از شهلا ریاحی اولین کارگردان زن سینمای ایران

به نقل از ایسنا در مراسمی که یکشنبه شب هشتم اذرماه برگزار شد،نیکی کریمی تهیه کننده و کارگردان شیفت شب از شهلا ریاحی اولین کارگردان زن سینمای ایران تجلیل کرد.

نیکی کریمی به عنوان میزبان این برنامه در سخنانی با بیان این که خانم ریاحی با حضورشان در این برنامه واقعا به من منت گذاشتند گفت: اما می دانم این همه ان چیزی نیست که ایشان با امدنشان می خواهند به من و شما بگویند. ایشان مطمئنا می خواهند بگویند این همه سال به خاطر شما مردم، به خاطر فرهنگمان، هنر و به خاطر با هم بودن و دوست داشتن همدیگر و به خاطر ترویج معرفت و انسانیت در این کار ماندند.


وی ادامه داد: به نظر من ایشان دل شیر داشتند که حدود شصت  سال پیش شروع به کارگردانی کردند و من به خانم ریاحی تبریک می گویم که این امر مهم را در تاریخ ایران به نام خودشان ثبت کردند. حتما ان موقع خیلی جلوتر از زمانه خودشان بودند و با قدم گذاشتن در این راه نشان دادند که خانم ها هم می توانند فیلم بسازند و راه را برای بقیه مثل من باز کردند.»
شهلا ریاحی بعد از دریافت هدیه و لوح تقدیرش از  نیکی کریمی گفت: سپاسگزارم از همه و امیدوارم اثر خوبی از خودم به جا گذاشته باشم. دوستتان دارم و امیدوارم موفق و سربلند باشید و من هم کنارتان باشم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر